פעמוני רוח

"…כנור היה תלוי למעלה ממטתו של דוד, וכוון שהגיע חצות לילה, בא רוח צפונית ונושבת בו ומנגן מאליו"…​

מסכת ברכות, ג', ב'.​

"פעמוני ירושלים” נעשים על טהרת עבודת היד, ותהליך הייצור כולו נעשה בבית המלאכה בראש פינה. נגרות, צבע, חיתוך הצינורות, הרכבה וכו' .
 כל פעמון מעוצב בתשומת לב מרבית, תוך הקפדה על דיוק מוזיקלי ועמידות לשנים רבות , בזכות שימוש בחומרים איכותיים:  עץ מהגוני מלא, חוטי שעווה ומטילי אלומיניום מאולגן (אנודייז) או פליז.

דגמי הפעמונים קרואים לפי שמות ציפורים או פרחים, וזאת מתוך אהבתנו לטבע.
ואין כל קשר בין שם המוצר לשירת הציפור. צליל הפעמון נקבע בזכות טיבם ומידותיהם של הצינורות ומשתנה בין צלילים גבוהים או נמוכים בהתאם לאורך, קוטר ,עובי דופן והחומר ממנו עשוי הצינור. הפעמונים מכוונים לפי מגוון סולמות מוזיקליים (פנטטוני), ונגינתם ברוח משפיעה על תדרים רגשיים בגוף.
הצלילים נחשבים לבעלי איכות מאזנת ויכולת מרפא.
לבחירתכם מבחר גדול של סולמות ואוקטבות שנבחרו בהמלצתו של האמן והמוזיקאי גרהארד פרנקהאוזר, אשר תרם את הידע הרחב שלו גם בצלילים המובילים, המקשרים אותם לתנועת הכוכבים ברקיע. (בהתאם לכל פעמון). הפעמונים עמידים בתנאי מזג האוויר וניתנים לשימוש בבית ובחוץ ,ניגונם אקראי ובהתאם לעוצמת הרוח.
כמובן שבמידת הצורך אנו מציעים שירות תיקונים לפעמונים שיצאו מבית המלאכה שלנו במהלך השנים.

בכדי ליהנות מצליליו העדינים מומלץ לתלות את הפעמון במקום בו נושבת רוח קלה ﬠל פי חכמת הפאנג שוואי פﬠמוני רוח מסייﬠים לזרימה הרמונית וטיהור המרחב.

ישנם פעמונים אשר מכוונים לפי תדרי שבע תווי הצ'אקרות (Hz 432).

"פﬠמוני ירושלים" ינעימו את חייכם בצלילים מוזיקליים, ישרו אווירה נעימה ויעניקו לכם שנים רבות של הנאה מוזיקלית.